Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Figyelem! Ez a topik saját készítésű, lopni tilos!     

                                   Hogyan változz át?!

  •    Először is odabent kell rendet tenned! Könnyebb ráhajtani egy célra, ha kiegyensúlyozott vagy, és önbizalommal teli. Először csak úgy kell kinézned, mintha magabiztos lennél, hogy a környezetedben élő emberek is elhiggyék. Minél magabiztosabbnak gondolnak, annál nagyobb lesz az önbizalmad.
  •   Ezután gondold el, hogy mit szeretnél magadon változtatni...(pl.: hozzállásodat, étrendedet stb...) Gondolkozz el rajta, hogy biztosan meg szeretnéd-e változtatni azt a valamit. Határozd el, hogy igenis meg fogsz változni! Jó, ha emlékeztetőül ezt fel is jegyzed magadnak!
  • Egy hónap alatt úgy tudsz látványos változást elérni, hogy rendszeresen (hetente 4x legalább) sportolsz, és egészségesen táplálkozol! Például: Reggelire:  Teljes kiörlésű péksüteményt, sovány felvágottal, joghurtot, esetleg gyümit! Tízórai: Rá kell segítened a reggeli lendületre! Ilyenkor jó, ha eszel egy banánt! Ebéd: Valami sovány húst egyél (Pulyka-, csirkemell), köretnek rizst vagy krumplit (ne sültkrumplit, mert az hízlal!) Előbb jóllaksz, ha sok salátát eszel az ebédhez! Uzsonna: Ilyenkor ehetsz egy kis joghurtot, vagy gyümölcsöt, hogy este ne legyél farkaséhes! Vacsora: Saláták, gyümölcsök, zöldségek! Ne egyél túl sokat, mert éjjel alszol, így nem tudod elégetni az elfogyasztott energiát! (Ha nem tömöd magadat tele, jobban is alszol, ez pedig elengedhetetlen ahhoz, hogy kipihent legyél, és ne táskákkal a szemed alatt ébredj!) Legutoljára 18 órakor egyél!
  • Felejtsd el a diétákat! Így nem tudsz rendesen teljesíteni, esetleg a jegyeid rovására mehet! Rendesen egyél, csak válogasd meg, hogy mit! Amit hanyagolj: Cukros üdítők(Sok benne a tartósítószer, színezék és cukor), chips (rengeteg benne a zsír), Cukor, csoki, Fehér kenyér (sok benne a szénhidrát, és kevés a rost, egyél helyette korpás, vagy barnakenyeret) Sütik, kekszek (nagyon sok zsírt tartalmaznak, felejtsd el a nassolást!)
  • SPORT! Sokat sportolj! De rendszeresen csináld. Nem csak a szép alak miatt jó, de nő az ellenálló képességed. Ha csapatban sportolsz, ismertebbek lesznek számodra az emberi kapcsolatok is. A lelkedre is jó hatással van a mozgás, akaraterőd fokozódik. Ha sportolsz, kevésbé leszel hajlamos depresszióra is! 
  • Ajánlott sportok: Futás (szuper alakformáló testmozgás, és rengeteg boldogsághormont szabadít fel, egyáltalán nem unalmas!) Jazz tánc (jól formálja az alakod, és a mozdulataid is kecsesebbé válnak tőle) Biciklizés (nem terheli az ízületeket, és jól megmozgat) Kosárlabda (jó szórakozás, barátaiddal csinálhatod, és rengeteget kell benne futni)
  • Ha magabiztos akarsz lenni, mindig tartsd szem előtt ezt az 5 pontot:
  1.  Mindig önmagamat adom, és elfogadom a rossz tulajdonságaimat is, így szeretem magam!
  2. Különleges vagyok, és megismételhetetlen, csak egy van belőlem a világon!
  3. Alapból szép vagyok! A sporttal és azzal, hogy odafigyelek mit eszem, csak fokozom a szépségemet!
  4. Hinnem kell magamban, akkor majd mások is hisznek bennem!
  5. Egészséges és boldog vagyok!!   Kép  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És te még mindig itt ülsz?! Menj inkább ki  a  szabadba!             

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.